ponny-liv

Alla inlägg under mars 2012

Av Nike och Teres - 18 mars 2012 20:04

 Hej!


Igår sov Nike över hos mig så det blev inte så mycket sovande men det gör inget. Idag var det tävling för oss och det var lite  krångligt i början men det blev ju super bra efter. Tre av fyra rosetter blev det och både jag och Nike är super nöjda med dom. Dom små skitarna skötte sig bra ocg det var 50 för Nike två gånger, och 50 och 60 för mig. Men efter som det blivit lite för lite sömn och tävling är jag såååå trött så ska gå ocg lägga mig men vi ses imon God Natt /Teres<3

Av Nike och Teres - 15 mars 2012 19:21

Hej hopp!!


Vi har äntligen fått våra datorer i skolan! Men vi fich PC när önneröd får apple såå fuskigt..... Men jaja glad att vi iallafall får en dator. Dom va LITE försenade typ ½ år! Men nu blir det mer bloggande så hoppas ni tycker det blir bra! Och kommentera lite!!!!!<333 / Teres  

Av Nike och Teres - 4 mars 2012 19:25

Äntligen lite bilder!


Crocker & Tutti-Frutti:         


Visst är dom söta!<3 Ha det bra så skriver jag ett fint inlägg imorgon! <3


-Nike<3  

Av Nike och Teres - 4 mars 2012 11:50

Ja idag kommer det nog bli en super bra dag även om vädret inte är på topp men men allt kan ju inte vara perfekt! Men iaf så ska jag rida ut med Kim och Monne, Alva och Mazarin! Jag och Crocker kommer nog gå super tillsammans idag :) Igår red jag Tutti-Frutti åt Teres och jobbade henne fint och hon gick jätte fint! Red också min ponny en snabbis i högergaloppen som gick super! Men idag ska det bli skönt att komma ut i skogen och i den friska luften. Nu känns det som att det var en evighet sen man red ut sist! Det kommer bli fantastiskt :D förlåt för att det inte blev bilder igår men kanske idag då!? Jaja men på tisdag har jag studiedag så det blir en snabbis i stallet och sedan Hööks :) Skänker en kryakram till Teres! -Nike<3

Av Nike och Teres - 2 mars 2012 22:06

Hoppat Tutti-Frutti idag gick super!!!<3Men det är inte det ända har även bråkat med universums jobbigaste blondin;(Åhha hatar henne. Men ska inte tänka på det för jag vill inte sjunka lika lågt som henne.Nu bli det lite Björn Gustavsson med mamma och pappa. Ha det bra ses imon blir det nog bilder!<3

Av Nike och Teres - 2 mars 2012 20:13

Ja rubriken säger allt. Jag skulle bara åka hem ta det lugnt och ha det skönt eftersom att det var helg. Och då kommer brorsan ut för jag var ute och fixade i trädgården så då var det Teres som ringde och sa att jag skulle få rida lektionsponny på en hopplektion och såklart tyckte jag att det skulle bli kul! Så kommer jag dit och allt flyter på så blir det dags för upprop och så frågar jag Stor-Therese vilka som ska vara med och hon svarar alla utom jag och jag blev väldigt besviken... Och Christel hade ju liksom till och med smsat min pappa om jag skulle vara med. Ja iaf så gick jag ju med de andra ner och då tänkte ju jag såklart att hon säger säkert något där nere men nej det gjorde hon inte. Då hade jag åkt dit för ingenting! Snacka om att jag blev förbannad! Jaja jag fick iaf se Crocker.<3 Tänkte lägga upp lite bilder om stallet och ponnylyckans ridskola, men det blir imorgon! Nu kommer iaf bloggningen bli bättre för bloggplatsen har skickat en app till godkännande!!!!!!! :D längtar!!!! Men jag har faktiskt lyst att åka till Hööks men men har man inte pengar just nu får man vänta, eller be föräldrar :P hoppas iaf att ni har det bra så hörs vi sedan! Hoppas att Teres gör ett inlägg med!<3-Nike<3

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards