ponny-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 22:36

För ca 1 år sedan gillade jag en kille VÄLDIGT mkt. Idag gick jag själv med honom och sa precis vad jag hade känt för honom. Att prata om sådant man gjorde förr är skit kul! Men när man säger något sådant förstår man själv hur trygg man känner sig med vissa personer. Jag hade modet att säga det till honom. Hade jag sagt vem detta var hade alla ni bara "whaaaaat!?!????" så japp inget namn. Men det jag vill meddela eller föra vidare till er är att alla kan om man bara har modet, styrkan och envisheten. Kan jag, kan ni! Go Girl.//Nike

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 22:26

Idag har allt varit från topp till botten på bara några sekunder och sedan upp igen osv. Jag är besviken och har inte humöret högst upp men så är livet. Men känslan att vara besviken är inte rolig och det har den aldrig varit och kommer aldrig att vara. jag kommer skriva ett klokt inlägg om vänner nu men som kommer upp i helgen eller nästa vecka men jag börjar på det nu iaf, och jag tänker skriva det ur min synvinkel men INTE säga så gjorde den eller så gjorde hon utan skriva mer hur mina vänner är, vad jag tycker är bäst med dom eller hur jag tycker dom ska vara, berätta storys osv.. Till sist vill jag bara säga tänk till på vad du har gjort, sagt eller hört idag tänk över saker om du gjorde rätt eller inte. Jag lovar dig du kommer bli en bättre människa om du tänker så varje kväll eller morgon, man lär sig av sina misstag men man har tyvärr inte för många chanser. Göra rätt är ibland svårt men försök ALLTID. Sov gott mina änglar, sov gott.//Nike

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 21:19

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 19:09

Jag är inte på topp just nu. Kanske kommer mer inlägg kanske inte.. Får se. Ska iallafall gosa med min syster! Ensamna mamma och pappa borta över helgen!/Teres

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 17:57

Pearlie blev löshoppad och skötte sig bra, stack en gång men inget mer med det!! Tittar just nu på världens finaste B-ponnieeeeee!! Fjutt Fjutt såklart!!! Hoppas hon sköter sig hon kan busa med sin lilla ryttare!! Men det fixar nog Emelie, jag har lärt henne allt om Tutti-Fruttis bus sida!! Så detta blir nog braaa. Nu ska jag titta på den brune lilla ponny som lärt mig allt!!/Teres

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 15:30

-Nike

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 09:57

Sitter på matte lektion. Senare kemi lire roligare iallafall. Är sååååå hungriiiiiig. Blir vell löshoppning för Pearlie!! Neee nu måste jag fortsätta med detta som skadar mitt huvud!/Teres

Av Nike och Teres - 31 augusti 2012 09:28

-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards