ponny-liv

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Nike och Teres - 4 april 2012 13:29

Hej är i skolan nu och har s-pass ;) Jag längtar tills fredag så vi kan få det lite skoj! Hoppas att Teres bloggar lite snart också! Jag har bestämt att jag ska vara en grön kanin! ;D Crocker ska ha gröna påskfjädrar i manen så det kommer att bli superbra! Desutom på morgonen är det ju morgonfodring för mig och pappa. Så det blir fullt upp! Men på påsken är jag ej hemma, synd det. Så ska ha extr kul med Crocker på Fredag (tävling) och Lördag får jag ju hitta på något kul för på söndag åker jag :/ Men, men man kanske ska rida islandshäst så det blir ju något roligt iaf! :D Bjussar på en bild på underbara Zorro, borro! ;D <3


-NIKE ;D  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards