ponny-liv

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Nike och Teres - 6 april 2012 08:03

Haha visst är vi duktiga, gör ett extra inlägg!   HAHAHAHA....

Ja iaf nu sitter jag hemma efter att vi har åkt till stallet och när vi kommer dit för att ge dem hö så ser jag att alla hästar redan har fått hö! Så någon (vet inte vem) har varit där på våran morgon fodring? Men jag och Teres åker dit sedan och ger dem kraft och släpper kanske ut dom, berör på vädret ;). Men men, jag är ju så glad för jag kunde ju tjuvskika på barnan    ''Jag skickade ju värkligen inte ett sms till Teres, hehe''. Så jag känner att det kommer att gå super idag! Jag känner att en rosett har redan valts till mig! Hahahahahah. Hoppas värkligen att någon kommer av er läsare och kollar! Här kommer vad jag ska vara/ha på mig/teres.


JAG: Lisbergskanin, gröna taits, randig kjol (grön, blå, rosa, svart mm.), grön t-shirt, LISEBERGSÖRON!!!!!!

TERES: Kyckling, röda byxor, gul t-shirt över västen XD, hatt, näbb!!! ( hon kommer bli mkt finare än vad man tror, ni vet Teres i kycklingdräkt, så sött!!!!!


HÄSTARNA: Påskfjädrar i manarna, flätor och... åå ni måste komma för att se!!!!!


Om ni vill komma kommer adressen här! Partillevägen 31 Landvetter!

BJUSSAR BILD PÅ FALLABELLAN XD


-NIKE

 

Av Nike och Teres - 6 april 2012 06:10

Heeej! Ja nu blir det åka till stallet och ge de bus ponnysar och stora hästmaskiner (Bizzniz = stor maskin! ;)) lite hö . Sedan hämta Teres halv nio och då har vi åkt hem i mellan. Så halv nio hämtar vi Teres och åker till stallet igen för att ge kraftfoder och släppa ut dem. Och det är påskhoppet idag!! Kommer bli sjukt kul :D Hahah jag ska vara en Lisebergskanin och Teres en Kyckling! Haha! 😂Kom och kolla jag och Teres har gjort fika som finns att köpa! Skulle vara kul om någon läsare kom!? Jaha, gör som ni vill, måkte dra nu, ses! ❤-NIKE ❤

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards