ponny-liv

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Nike och Teres - 15 april 2012 20:42

Japp äntligen hemma! Imorgon blir det träning/lektion i stallet och skolan. Lite roligt endå när skolan börjar för då får man tfäffa alla kompisar men annars nej. Men vet ni vilken plats Teres kom på idag? Hon red LC:1 & kom på plats... 1!

Snacka om att hon ska vara nöjd! Bra jobbat där tjejen! Och längtar som fan till BUARÅS 2012!!!! Så på söndag/måndag blir det BILDBOMB! Åhh ska bli så himla kul asså! Just nu är det väl dags att lägga sig så man kan gå upp 6 imorgon och duscha o göra iordning sig till skolan (orkar inte duscha idag ^^). Ska bli askul att träffa Teres imorgon också! Men, men måste faktiskt erkänna att jag saknat min ''hög ljudda, störda, dumma'' klass lite... Jaja då har jag och Teres något att prata om imorgon iaf.. BUARÅS 2012 ;). Bjussar en bild på sötan! SOV GOTT ;) <3


 



-NIKE

Av Nike och Teres - 15 april 2012 13:55

Japp äntligen påväg hem! Det kommer att bli sketa skönt att träffa min lilla bus ponny! Och vet ni vad Teres o Tutti-Frutti är på Bohuscuppen nu! =D. Jag hoppas värkligen att det går bra för dem. Och jag hoppas VÄRKLIGEN att någon av ER LÄSARE åker och kollar! Men iaf kommer jag med en as bra nyhet!!!!!! Spännande???? Såklart ;). På söndag blir det Buarås 2012!!!! Kommer bli as kul. Bara jag, Teres, Tutti-Frutti & gullen Crocker! Apa mysigt! Då j*vlar ska det bli bilder! Åhhh så himla kul asså. Men men målare sluta nu. -NIKE<3

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards