ponny-liv

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Nike och Teres - 25 april 2012 21:23

Cheeenare, nu sitter jag & kollar på tv & redigerar bilder. Jätte kul faktiskt. Har också bestämt vad jag ska ha på mig till skolavslutningen! Jag ska ha mörk, mörka blåa jeans från ginatricot & en vit blus. Skor ska jag & mamma åka & köpa snart, i göteborg har de ju utförsäljning på en skoaffär som har mkt fina skor! ;). Inte klänning!!?? Nej inte i år. Hahah.. Men nu det ämnet som bloggen riktar sig mäst till! Hästar. Ja på söndag skulle jag igentligen ha varit på dressyrtävling men pappa kunde inte köra så det blev ingen, men bättre LYCKA nästa gång! Men nu till lördagen: aa på lördag blir det unghästkurs för mig, skall bli kul. Skriver iaf ett längre inlägg imorgon så ses vi då! 


 

-NIKE <3

Av Nike och Teres - 25 april 2012 17:20

Nu är jag hemma och ser på serien Vänner!  Har varit en bra dag i dag med bästa vännerna i hela världen. Jag vill bara säga en sak att utan vänner är jag inget, ni som är mina RIKTIGA vänner vill jag bara säga älskar er!!!!!!!! Men såna vänner som sviker eller gör så jag eller mina vänner blir sårade kan bara slänga sig i väggen. Och ni som känner mig vet vilka jag snackar om. Vill inte nämna namn. Men på fredag blir det SKÅNE ner till min syster så då blir det kort på hennes häst, hennes killes hästar och ALMISSSS!!!!!! Hej hopp skriver lite imon!!!

                                                                                                 //Teres  

NO

Av Nike och Teres - 25 april 2012 09:20

Nu är det NO med den bästa läraren ever!!Så kan inte skriva så mycket men det kommer en bild älskar den<33333  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards