ponny-liv

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Nike och Teres - 18 april 2012 21:58

Detta är laget+en som heter AliceJag och Tutti-Frutti fick två 1:a rosetter!!!!      Jag o Tutti-Frutti


Förlåt att jag inte skrivit om det än men har varit såå trött men som ni redan vet kom jag och Tutti-Frutti ett!!!! Laget ligger tyvärre sist men allt kan hända!!.Tutti-Frutti var bäst näst gång ska Nike med och ta mer kort så det kommer merr lovar. I helgen ska vi till Buarås så då blir det kort lovar. Näst nästa helg ska jag till min syster i skåne och då blir det tävlingsshopping. Men jag ska bara köpa ett fleecetäcke till henne!

 
Av Nike och Teres - 18 april 2012 18:09

Har inte filmat Zorro ännu men gör det alldeles strax (typ 8 kanske?). Testade iaf lite nyss, han skötte sig super bra faktiskt! Riktigt nöjd cheyy här ;). Men seriöst inte många som läser bloggen, tipsa du som ser detta? Speciellt till hästintresserade! Jag hoppas iaf att ni tycker om bloggen! Men, men vi är ju ingen stor blogg så vad kan man förvänta sig? Men man kanske blir? så det jäller att komma på olika & roliga saker att skriva om. Men jag & Teres hoppas värkligen att ni få som läser detta värkligen tycker om vår blogg. ha det bra så syns vi senare!


-NIKE <3

Av Nike och Teres - 18 april 2012 13:33

japp i skolan nu. Har s-pass nu så har tid för ett ''litet'' inlägg. Idag ska jag testa en ny sak! Jag ska sätta Zorro på löpbandet. Kan la lägga ut videon på hur det gick ;). Jag kommer hem typ 3 så ska vi (jag & min ''lydiga'' men absolut bästa hund) testa! Om ni har pigg hund borde ni nog testa, haha hoppas ni har lydig iaf! Men, men kanske går super med? ingen vet ju förns man har testat ;). Min ridlärare visade mig igår en vit d-ponny som nyss var inriden, den såg mysig ut! Kanske ett förslag till min nya häst? Den såg iaf mysig ut ;). Jajajajajajajajajajajajajaja....damp. Men iaf igår hade jag en damp-ponny under mig, haha Crocker hade ju ''lite'' stegringsanfall. Lägger ut video! Ses senare! Bjussar bild!



JAG & BEBISEN ;) <3

-NIKE <3 

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards