ponny-liv

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Nike och Teres - 24 april 2012 22:12

Idag jag i skolan vi slutade halv ett gööötttt! Idag var jag ponnyledig! Så det gick hela dagen åt att redigera bilder och ta hand om min sjuka syster. Blev ett nytt omslags bild till facebooken. Idag var det också TJEJBRÅK och ni vet ju hur det slutar wwwhhhhhaaaaaaa. Åhhhååå en flicka har gjort halva skolan skit sura och två har börat gråta(sjjjuuuuukkk arg är jag på henne).  Men när jag är arg går jag till Nike men eftersom hon redan gått hem satte jag och några till tjejer i blå rummet i skolan)det är som en samlingsrum i skolan. Men nu kommer lite bilder från Buarås.   Finns mer men det tar vi nån annan dag. Glömde att berätta att vi hoppade 60(hon är 120 cm vid manken) cm barbacka stol tjej eftersom jag inte har så bra balans+att det var längesedan vi hoppa dom. 


                            

Av Nike och Teres - 24 april 2012 12:58

Gamla som nya, alla går! BUARÅS: (obs! Teres har bilderna i vattnet & lite annat!)

 

                                     


Annat: 


Mer kommer så oroa er inte! 

-NIkE<3

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards