ponny-liv

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Nike och Teres - 21 april 2012 18:23

 Asså varit på en dressyrtävling i 4 timmar och gått fram och tillbaka för att hämta prttokoll som gammla sura tanter skrivit. Fram och tillbaka...... du där du glömmde vårt papper  åhhå sura tanter .  Dressyr är jäääääääätte tråkigt att titta på och rida(oftast), hoppning är mer vår stil. Men iallafall har jag gjort en ny bakrund till min dator!! Här kommer lite bilder på allt möjligt(mest från sommarn 2011 whaa 1 årsen typ)!!!!!!/Teres 


                   

 
Av Nike och Teres - 21 april 2012 10:49

Japp, japp, JAAAAPP!!!! Haha vet ni vad? Imorgon åker vi till Buarås!!! Åhh längtar så himla mkt! BILDBOMB & allt! Men vädret ser inte ut att vara på vår sida men från 12-18 skulle det bli molnligt med sol. Det är ju iaf bättre än regnet på förmiddagen! Nu måste jag gå ut med Zorro, igentligen har jag ingen lust alls men man måste så får la ta och pallra mig upp från soffan då och slita mig från datan. Jag som hade lust att skriva världens längsta inlägg just nu men det får vänta. Men snälla kommentera vad ni vill veta, bara något änkelt. Skulle vara kul med era åsikter faktiskt! Så snälla, snälla SNÄLLA! 


-NIKE<3

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards