ponny-liv

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Nike och Teres - 27 april 2012 14:51

Jag börjar med dagen. Idag har det varit en bra dag i skolan och hela klassen har nog haft kul! Det börjar med språk (jag har spanska) som vi tog det väldigt lugnt och skönt på sedan en lång so lektion med geografi (lite långtråkigt). Men det gick iaf ann. Efter so blev det no som vi pratade om kraft på. Eftersom vi pratade om kraft skulle vi köra armbrytning. Jag var faktiskt mkt bättre på det än vad jag hade trott. Och sist hade vi idrott och fick göra vad vi ville! Men nu till det bästa av allt! Jag är ledig (alla är lediga) måndag & tisdag! så det blir stallet som vanligt. Hoppas också att Palle snart ska börja ridas men han måste ju vänja sig vid miljön först! ;). Men gör ett större inlägg ikväll eller imorgon ;).


-NIKE <3

Av Nike och Teres - 27 april 2012 09:38

På väg till skåne! Ska bli så roligt att vara med min syster. På lördag ska vi se när hennes kille tävlar! Bloggar mer sen<3/Teres

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards