ponny-liv

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Nike och Teres - 9 april 2012 23:30

Hej Hopp!

Min syster, hennes kille och såklart Alma var hemma och hälsade på(skit kul inte ofta dom är hemma, bor i skåne).Världens bästa helg typ , först gick jag hem till Nike och baka till tävlinge, sen mys med mamma(pappa och syrran va inte hemma). Sen på fredagen va det tävling hon skötte sig fint blev en rosett på 65 cm. Sen på lördagen va jag hor min kusin som fyllde 2 år värdlens sötaste. Efter det åkte jag och mamma direkt till stallet där jag red privat lektion för Bohus cupen(är det nån som ska vara med där säg till isåfall?). Sen i söndags var det min födelse dag så då blev det mycket pengar och gäster. Idag så var jag en snabbis hos Tutti-Frutti och fick en lektion av min syster och hennes kille(gick bra dom är jätte duktiga på att ge lektion). Sen drog vi till hööks vi hitta massor av fina saker till våra hästar(min syster har en häst och hennes kille två). Sen så blir det mycket lektioner i veckan inför Bohuscupen det ska nog gå bra! Bloggar mer om det imon då ena lektionen ska vara.men mer kan jag nog inte skriva bara BÄSTA helgen EVER!!!!!!<3333333

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards