ponny-liv

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Nike och Teres - 1 juli 2012 20:04

Är jätte trött ska nog sova lite. När Nike kommer hem ska honskickan bilder och filmer vi tog igår när vi red, så ni får se när vi rider. Satt på Pearlie idag(andra dagen jag sitter på henne) också vi travade och jag red lätt på henne, igår(första dagen jag satt på henne stod jag i lättsits när vi travade. Så det går framåt. Ska käka nu så ni får vänta tills filmen kommer upp. Brb/Teres  

Av Nike och Teres - 1 juli 2012 14:45

Helt klart veckans bild! Älskar att Tutti-Frutti ser ut som en iskänning!  

  

-Nike


Av Nike och Teres - 1 juli 2012 13:00



 Ca 600 besökare i månad Juni, Tack Tack & Tack!

You make my day.

 

-Nike


Av Nike och Teres - 1 juli 2012 12:14

Åker till dopet nu. Gick upp kl 6 idag och fodra dom vi borsta Pearlie lite och det gick supe. berättar mer om dan senare chao chao!!/Teres

Av Nike och Teres - 1 juli 2012 10:45

En dröm att sitta på dig.

 

-Nike

Av Nike och Teres - 1 juli 2012 09:23

Min dag ser ut såhär! Först åka till stallet och hjälpa till med ponnyerna och ridlägret sedan hämta busen Palle efter ''stor bubbi'' blir det rida min stjärna! Igår blev det en HEL DEL film och bilder, wihoo! Nöjd med lill-killen igår, han skötte sig faktiskt väldigt bra. Imorgon vet jag inte vad vi hittar på? Kanske, hmmm... Ingen aning. Men bra blir det säkert! Igår hade vi iaf en aning kul i stallet, två hästar rymmde och det blev lite kallabalik, men sånt är hästlivet & ponnylivet, charmigt som attan, hahahhahah! 

Fina bilder blev det!

   

Liten som stor.

 

-Nike  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards