ponny-liv

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 22:42

Är ute på kvällspromenix ned Alma. Ska prata med Nike santidit på telefonen!!/Teres

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 22:07

Imorgon tävlar Therese på sin älskade Nougat i Lilla Edet, Bronscupen. Jag önskar dig ett så sjukt stort LYCKA TILL här från bloggen för jag vet att du läser detta. Vi kommer att stötta dig till tusen imorgon och vi kommer att vara med dig ända tills du går in till tävlingsbanan. Jag vet att du kommer att göra det här galant, you go girl! //Nike

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 21:55

För en stund sedan avslutade vi middagen med tre rätters, mumsigt! Förrätt; Grönsaker. Huvudrätt; Lövbiff, pommes, konjacksås, smörstekta sparris, mera grönsaker. Efterrätt; Jordgubbar + grädde. Mumma vilken middag, skit god! -Nike

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 20:07

Jag kan tyvärr inte lägga upp överraskningen pga av problem med uppladdning. Synd men ska verkligen ta reda på vad problemet är, värkligen jätte synd och jag själv är väldigt besviken på att det ej går. Ska verkligen försöka få till det i veckan för ni SKA få er överraskning! We fix it togerher. //Nike

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 19:27

Just nu är jag på väg hem från stallet. Pearlie var grymmare än grymmast, hon har aldrig lyssnat såhär mycket som hon gjorde idag!!!! Världens grymmast ponny står på Ponnylyckan och ägs av miiiiig!!! Imon blur det sååååå kul ska åka med och se när Therese tävlar Noggie. Therese är såå nervös!! Och det var hon som sa "lugna ner er" när vi skulle tävla första gången!! Haha nu kan jag säga det! THERESE LUGNA NER DIG!!! Hihi där fick du!! Ja det sk bli kul!! Just nu är jag på rosa moln!!!Känns bra när man hälsat på hos djävulen nu innan Pearlie kom!! Pearlie hjälpte mig upp på benen igen!! Idag kom hon fram till mig när jag skulle ta in henne!! Är man en pärla så är man!! Nej, nu när jag bloggat från mobilen går jag så långsamt... Så nu ska jag sluta skriva. Och pinna på hem till Almis!! Får man vara så här lycklig världens sötaste ponny, världens sötaste hund, världens sötaste vänner och världens sötaste familj!!/Teres

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 11:54

Stallet nästa!//Nike

Av Nike och Teres - 18 juli 2012 10:25

Skulle ientligen ha sovmorgon, Men mamma väckte mig kl 8 så jag skulle gå ut med Alma Palma. Så nån lång sovmorgon blev det ju inte... Men om typ en timma drar jag till stallet och så. Ska rida Pearlie, och jag är ssssssssssssssssååååååååååååååhhhhhhhhhhhhääääääää
äärrrrrrrrrrrrrrrrrr hoppsugen åhhhhhåååå!!!!!!! Men men snart kan jag ju börja hoppa henne lite smått!!/Teres  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards