ponny-liv

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Nike och Teres - 16 juli 2012 18:58

Min dag var lååång som vanligt. När man kommer tillbaks till skolan frågar ju alltid läraren "nu 'r ni vell utvilade!?" då kan jag inte säga ja för man vill ju inte ljuga, eller!?


Det började med att jag försöv mig.. Vi skulle ha unghästträning kl halv 10 men jag VAKNADE halv 10 så ja... Sovit sjuuuk dåligt i veckan vaknat på natten och så. Jag vaknade som sagt halv 10 sprang upp klädde på mig bredde en macka gick ut med Alma. Sen sprang jag till bussen hann med 10 bussen!! Mocka ut hos Pearlie... huuu gud hatar verkligen att mocka ut och det behövdes VERKLIGEN!! Red henne gick sååååhhhäääärrrr bra asså travade helt själv på fyrkantspåret på henne!! Går så sjuukt snabbt för oss, jätte kul!! Gjorde hennes saker. Åkte hem hämtade Alma åkte tillbaks gick en lång tur med henne. Sen kom vi hem och båda var sååå trötta!! Imon har jag morgonfodring och utsläpp också. mmm kul. Men det blir ändå skönt så kan man åka hem efter fodringen och gosa med Almis!! Nu kommer pappa snart hem köttbullar till mig. Så ska jag och Louise Polis käka det och titta på Harry Potter/Teres

 

Av Nike och Teres - 16 juli 2012 12:30

 

-Nike

Av Nike och Teres - 16 juli 2012 09:15

Upp, upp & iväg till herr Brande! Kul att rida bubbi, bye bye och hörs senare.

Två söta killar  

-Nike  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards