ponny-liv

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 17:30

Japp är det bara jag som längtar såhääär till Hööks alla nya collektioner kommer ut? Nya träns, nya täcken, nya, nya, nya, nya & ännu mer NYTT! Extra spänd är jag på JH's collections nya produkter! Vad är erat favvo märke? Mina är JH, Bolt, CRW, HV-Polo, Go For Gold & en massa annat! Härligt med nytt. Börjes blir det ju kanske i veckan, mumma. Har lite och tänka på, ska jag vänta med att köpa och kolla in Hööks nya collektioner eller åka till Börjes, svårt. Men jag vill ju gärna brodera schabraket så det lutar lite åt Börjes.

 

-Nike

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 16:15

Vi kommer aldrig att glömma er era underbara små ponnysar! Ni må va små men ett hjärta som hela universum. Vi älskar er...  

-Nike  

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 15:00

Bizzelino!!! 

 

-Nike


Av Nike och Teres - 10 juli 2012 14:39

Ridit färdigt. Gick jätte bra!!!!!! Sitter nu och käkar mati mat. Har inte hänt så mycket mer så chao!!!/Teres

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 14:00

Vad handlar ditt önske inlägg om?

 

-Nike  

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 13:15

Nu ska denna tjejen jobba!! Hoppaa det går bra!!/Teres

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 12:13

Sitter här och väntar på bussen. Jag missade halv 12 bussen så Nike tar första passet. Vi skulle träna vid 12 tiden och då skulle dom vara borstade osv. Men det hinner ju jag inte så jag får ta det passet lite senare. Hoppas det går bra men det tror jag nog det gör, min ponny är såå duktig. Tänk jag har typ bara haft henne i en månad. Och när hon kom kunde msn inte leda henne, inte borsta henne, inte rida henne osv. Nu leder jag henne utan problem och hon stannar inte, rusar inte iväg, går inte på mig, stegrar sig inte. Hon har ju blivit bortad meddet är säkert inte på tre år. Hon fårpanik när hon märker att hon sitter fast. Det får hon numed men inte lika mycket. Man kunde inte ta hovarna. Nu tarvi dom galant både fran och bak. I ridningen rider jag i alla gångarter i longeringslina. Har börjat rida på fyrkants spåret i trav! Ja ni fattar ju hon är BÄST!!!!!/Teres

Av Nike och Teres - 10 juli 2012 12:00

Vad tycker ni om våran uppdatering, är den bra eler ska den bli bättre? Vi är väldigt nyfikna så vi vill värkligen ha svar. Ska det bli mer inlägg än vad det är? Ska vi ha mera tema inlägg? Vad vill du ha för slags inlägg? Vad vill ni ha mer av?

Uppdateringen är väldigt viktig och då tar vi hjälp av er som kan bedömma oss. Uppdaterar vi lika mycket båda två eller uppdaterar någon mer? Vi ber om hjälp av er.

Ponny-Liv

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards