ponny-liv

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Nike och Teres - 4 juli 2012 19:33

Jag har såååå ont i mina knän går upp och ner, hämtar hästar, går med när lägerbarnen rider, ridit tre hästar osv. Mina knän måste få en break. Tur att man åker till Varberg på fredag! Älskar varberg man kan bara slappa där! Om det är dåligt väder åker vi till Ullared ska köpa grimmor där, dom är så billiga och snygga. Dom kan hon ha i hagen och förstöra. Jobbade med Pearlie idag hon var såååå duktig!!! Galopperade henne idag för andra dagen, hon gick jätte bra på tygeln!!!! Det går verkligen framåt för oss!!!!! Tutti-Frutti blev också riden hon var en riktig piggeliiiiin!!! Men ändå väldig duktigt. Skulle ridit soffie idag också men hon är INTE min favvo häst precis... Sen så red jag henne igår så jag slapp:) Jennie, Nike, Kim och Therese sover över hos mig idag skoj skoj. Ska bli jätte mysigt! Men nu ska ja fortsätta titta på Therese när hon rider Nogge Boy!! Svar från frågestunden kommer ikväll!/Teres

Av Nike och Teres - 4 juli 2012 07:54

Japp, nu är alla tre hemma hos Teres (Teres, Jag & Jennie) och gottade till oss med WAR HORSE igår kväll. Faktiskt riktigt bra film tycker jag! Tack för frågor på frågestunden, lite mer går också bra! Men frågorna svaras med ett inlägg, mumsigt! Iaf så tar vi 9 bussen till stallet och sen så blir det jobbiga ridskolebarn fram till... Hela min dag, förstörs! Men men. Igår red jag äntligen min älskade Palle igår, riktigt roligt och seg var han inte! Jag känner värkligen att jag har hittat rätt ponny nu, han är helt AMAZING! Detta kommer att bli hur bra som helst, om ett år kanske eller i maj nästa år kanske vi är ute på banorna och då får ni banne mig akta er! Nike Gustavsson & Palle af Brande, varsegod och rid! Känns vara så himla skönt, han är absolut min dröm ponny! Iaf så blir det äta frukost nu så måste skynda mig så hörs vi senare, bye bye.❤//Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards