ponny-liv

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 20:45

Ja då blir det att åka till Varberg den 8-12 augusti med världens allra bästa syster och världens goaste barn! Gud va mysigt vi ska ha det, bada, sola och fullt ut njuta av livet. Riktigt roligt! Kommer bara bli helt sjukt bra, jag bara vet det! Och det skadar ju värkligen inte att det är superfint där heller.

Intressant inlägg kommer alldeles strax!

 

-Nike

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 20:39

Kom precis på att jag måste packa till danmark så inget godnatt än. BRB/Teres

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 20:27

Idag var Pearlie såååååå himmoa gryyym asså gud var bra hon kändes. Galopperade själv för första gången. Hon var lite vingli men hallå det var liksom förata gången. Och hon var jätte PIGG!!! Men det är ju inte så konstigt för hon har ju vilat i 4 dagar nu så, man kan ju säga om hon inte varit pigg skulle det förvåna mig!! Imon blir det mer träning hopas det går lika bra men det ska det nog gö. Sen blir det lite till vila, i två dagar. Då jag är i danmark. Då har Nike henne så hon är i trygga händer!! Imon blir det även morgonfodring, det är ändå räty skönt med det och vara helt ajälv med hästarna!! Sen träning med Pearlie. Efter den ska Pearlie få sina förat skor hoppas hon sköter sig, men kratsa hovarna går jätte bra så det ska nog gå bra detta med. Sen sk vi bada henne nån gång också inte imon men nån dag nu! Kul när man kan göra sånt här. Nu har jag iallafall se på en film och försöka sova!! God natt!!/Teres

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 15:15

Nu är vi på väg till stallet igen för att rida tjejen mamma ska föraöka filma från min mobil!!/Teres

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 11:49

Next stop stallet!! Ska va där en snbbis idag. Träna med Pearlie och göra hennes saker och det. Almis och Mamma följer med! Imon blir det morgonfodring och Danmark. Ska bli shoppingsemester i danmark!!/Teres

Av Nike och Teres - 23 juli 2012 07:46

Vaknade faktist kvart över sju utan att ha ställt någon klocka, inte så skönt! Idag tänker jag vara hemma för jag behöver ju "en vila upp dag" också. Det är rätt skönt att han går på gräs på dagarna och nätterna för han behöver ju ingen mat eller man behöver ju inte mocka. Det ända är ju vattnet men det håller typ i två dagar och vi har ju fyllt på så det är lugnt! Min ponny klarar sig lite själv faktiskt, hahahah. Ska nog ta upp datorn snart så ska jag nog skriva mitt "intressanta" inlägg, wihoo! Hörs senare våra små läsare! Bjussar bild på Christel & Wilda, riktigt fina!
-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards