ponny-liv

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 22:37

Hemma nu i goa landvetter. Eller ja kom hem typ vid 6 tiden. Orkar inte visa er allt jag köpte men det var fina saker!

Min vecka ser ut så här:

Måndag: Vara med en kompis på förmiddagen, sen blir det stallet och ta hand om Pearlie. 

Tisdag: Ta det lugnt sova ut, åka till stallet.

Onsdag: Stallet, Jobba med Pearlie

Torsdag: Stallet, Jobba med Pearlie

Fredag: Stallet, Jobba med Pearlie

Lördag: Åka tidigt till falsterbo. Vara där hela dan med familje och se hoppningarna osv. Den dan har vi VIP biljetter. Kul Kul!!!!!

Söndag: Falsterbo, inte vip biljett men då blir det nog mest shopping!!! Den dan tar vi även med oss Almis Palmis hem och tar hand om henne hea veckan medans Sanna jobbar extra mycket!!!!  


Alltså go vecka med djur, familj och vänner!!!! Nu ska jag se på Dag-Otto Flink!!!/Teres


Så ot`oligt oligt!!!!!  

   

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 15:45

Utan Zorro är jag inte jag. Han är den bästa hunden i hela världen, du och jag. Jag skulle ALDRIG klara mig utan Zorro för han gör hela mitt liv. Någon dag ska jag ha en hel fotodag bara med Zorro, han är sjukt bra på att bli fotograferad, kolla bara nedanför! Så himla go är min hund, goast av alla i hela världen! Ingen har en bättre hund än jag, känn er ÄGDA! hahahaha... Nä men seriöst, han är bäst, only look!

 

-Nike

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 14:30

Bara den underbaraste B-ponnyn i hela världen!

 

-Nike

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 13:00

Haha, snyggt där Teres! Du gillar inte Soffie va?  

 

-Nike

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 12:08

Japp nu ska jag faktiskt ta och dra mig till stallet! Har hela tre hästar idag som ska skötas om och varav 2 som ska ridas, wah! Kul är det iaf så man ska ju inte klaga, haha. Igår blev det faktiskt ett dopp, jag gjorde det! Träffade också dom sötaste ungarna i hela världen, Isabella & Alicia! Bara älskar dom. Men jag kan ju inte sitta här så måste dra, några tidsinställda inlägg kommer under dagen, bye bye! 

 

-Nike

Av Nike och Teres - 8 juli 2012 11:27

Sitter här och solar. Lever livet typ! 8) vet inte riktigt när vi åker hem. Nej nu ska jag sattsa på brun mage seeya!!!/Teres

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards