ponny-liv

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 23:22

Istället för filmen posar jag och Nina framör kameran!!/Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 22:52

Madicken är slut och Emil börjar!! Jag och Nina gosar, hon är den gosigaste ungen jag känner! Den andra har slocknat!!//Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 21:21

Nu blir det film mys med världens sötaste ungar!!(Madicken)/Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 17:47

Ligger här och solar. I am like a king over Landvettetdhsjön! Bada flrut och det gör jag inte om!! Snart kommer söta kids!!/Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 17:45

Ligger här och solar. I am like a king over Landvettetdhsjön! Bada flrut och det gör jag inte om!! Snart kommer söta kids!!/Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 16:47

Snart blir det rida min söta kille! Hörlurarna ska med. Sedan blir det nog bara SLAPP, SLAPP & SLAPP! Det som är lite mer tråkigt är att typ alla hästar i stallet har fått ringorm, inte sådär jätte kul eftersom att människor också kan få det. Men än så länge har iaf Palle klarar sig men det kommer säkert, ahh. Imorgon får jag se om jag pallrar mig hit eller om jag stannar hemma, Palle förtjänar en dag med vila så duktig som han har varit hela veckan, GOOD BOY! Ses senare, bye bye. -Nike

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 13:40

Snart kommer tre barn hit!! Tre holländska så man fattar nada men det är bara att le och nicka. Hela veckan full av barn för mig, jobbiga barn står jag inte ut med men dom som är under 5 år är så gossiga. Sen blir dom tjatiga! Inte alla men dom flesta! Morgonfodring var det idag, gick bra allt flöt på som vanligt på en morgonfodring! Red Pearlie lite pigg och ofocuserad men annars gick det toppen, sen har hon vilat mycket vila, dagar vila 2 dagars träning sen 2 dagard vila igen så det var inte konstigt att hon var pigg!!! Sen tvätta jag ben och svans för första gången gick toppen!! Hon lär sig såå fort och det bästa är att hon vill lära sig!! Ska upp och duscha och så nu för dom kommet strax!! Outfiten kommer later!!/Teres

Av Nike och Teres - 27 juli 2012 11:35

Japp snart är detta mitt, mumma!
Väst från JH Collection.
Piké från JH Collection.
Trailerväska.
-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards