ponny-liv

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 22:13

Nu ska jag gå och lägga mig så säger Godnatt för idag!!


Denna bilden passar mig såååå bra!!7Teres

 

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 21:04

Nu är äntligen fixat en ny header och nytt färgtema! Vad tycks? Själva blev vi väldigt nöjda och den får nog sitta att tag. För erkänn, den är sjukt stilig! Man känner sig lugn när man klicka in på den och blir inte blind som man blir när man klickar in på en blogg som har MASSA starka färger ocg regnbågar och grejer!!! Men ni kan va lugna denna blogg kommer ni aldrig se illrosa osv!! Är det bara vi som blir strässade av att gå in på en blogg med sånna färger!? Nej det tror jag inte!! Och vi kan lova att vi inte betalar nån proffs för att dom ska göra en header åt oss utan vi gör den själv!! Hoppas ni gillar den det gör vi iallafall!! Och denna headern ska vi bara ha till vi får bättre bilder på dom nya ponnyerna! Så denna "slängde" vi bara ihop!!/Ponny-Liv


NYA!!!!!!

   

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 18:59

Snart är första filmen klar och det blir header arbete! Vi tänkte mer göra en "så länge header" att ha tills vi får mycket bättre bilder när vi rider våra nya ponnysar istället. Vi kan lova att oavsett om vi har nya ponnysar nu så kommer fortfarande våra gamla och underbara B-ponnysar att vara med i bloggen, maybe i headern också! Hoppas att ni kommer att gilla den men det kommer bättre sedan med BÄTTRE bilder. Bye bye, Teres & Nike.

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 17:06

Just nu sitter vi och kollar på film, alltid kul! Teres sover, tror jag iaf. Almis ligger iaf nere i sin säng och jag tror inte att hon kommer att röra sig ur fläcken, den sötnosen. Sedan blir det träffa världens allra bästa kusiner som anländer från Östersund. Annars så ska jag äta med Teres family och det blir lax, min favorit mat! I veckan blir det nog en sväng till Hööks med Teres, alltid lika kul att hitta nya och snygga saker! Västen, Pikén & trailerväskan är ett BAAAM köp, helt klart. Längtar! Nu ska jag titta vidare, bye bye. //Nike

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 16:00

-Nike

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 15:37

Nu sitter jag och Nike och väntar på mina föräldrar för att nyckeln är inlåst i huset! Idag blir det mys och film. Vi tänkte åka till stan med två andra men orkade verkligen inte efter igår, är öm i hel kroppen. Så jag och Nike slappar hemma istället. Vi ska göra lite ändringar på bloggen byta header och lite sånt. Och så nu ska vi försöka ha lite rolig fast det inte finns så mycket när man fryser och är utelås/Teres

Av Nike och Teres - 29 juli 2012 10:52

-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards