ponny-liv

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Nike och Teres - 17 juli 2012 23:07

-Nike

Av Nike och Teres - 17 juli 2012 21:44

Min dag:

Vaknade kl 6 gick upp åt frukost, klädde på mig, gick ut med Almis. Sen skjuttsade pappa mig till stallet gav alla hästar hö. Gjorde Pearlies saker. Sen gav jag jag alla kraft tog ut dom. Sen jobba jag med Pearlie gick as bra!! Hoppa upp på henne med än gång utan att longera!!       Åkte hem vid 1 tiden. Läste en gryyym bok, sen ringde farmor och frågade om vi kunde ta en fika på allum. Och min dag var ej över. Gick ut med Alma i en halv timma. Sen gick jag till bussen till allum. Fika med farmor sen gick vi på allum och shoppa lite. Jag köpte tre böcker, jeans shorts och en tröja!! Sen kom vi hem badade lite med Alma och sånt. Sen bakade jag och farmor!! Ja lite kortfattat av min dag!! Nu har jag precis tittat på "livet utan dig". Kommer blogga mer imon promise!!/Teres  

Av Nike och Teres - 17 juli 2012 21:18

Nu har äntligen bloggplatsens app kommit till AppStore, superlyklig! Bloggningen kommer bli på absoluta topp från mig nu, jippi! Så glad så det finns inte, wihoo! Håll utkik efter inlägg hole the time framöver. Roliga inlägg är beställda!  

-Nike

Av Nike och Teres - 17 juli 2012 21:00

Imorgon klockan 21:00 står ett  inlägg på listan som ska göras med en speciell överraskning! ALLA kommer gilla den och det var ett tag sedan vi gjorde något sådant som detta, njut och ännu en gång, NJUT! Håll utkik. PUSS!

Ledtråd!

 

-Nike


Av Nike och Teres - 17 juli 2012 08:15

Nu ska jag snart åka till stallet och fixa iordning min kille, för han väntar skor! Japp, Palle ska skos idag, han har aldrig varit skodd eftersom han är ju bara fyra och inte riden så länge, som vanligt asså. Kul att se hur han är iaf! Men nu måste jag gå, kommer mycket bättre inlägg ikväll, har lite speckat schema idag men bloggning ska jag försöka få in någonstans, vi försöker!  

Söta stora tjockisen!

 

-Nike  


Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards