ponny-liv

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Nike och Teres - 5 juli 2012 22:50

Pearlie gick super idag. Hon var till och med svettig efter passet idag. Hon brukar inte vara det för hon tycker inte det är jobbigt att galopperad, men idag blev det ett längre pass eftersom hon ska vila i tre dagar nu när jag är borta. Är så stolt över henne, det går jätte snabbt frammåt. Nike har henne fredag och söndag, så har Therese lördag. Imon åker vi till varberg ska bli sååååååå skönt att inte äns KUNNA komma till stallet. För så fort man kommer får man saker att göra och så kommer man aldrig hem. Men nu ska jag nanna. Men bloggar mer imon, blogg appen har ju kommit nu det är sååååå skönt!!!/Teres

 

Av Nike och Teres - 5 juli 2012 21:38

Ska städa i mitt rum nu!! Svaren har även kommit upp. Nu har även bloggplatsens app så nu kan jag blogga extra mycket!!!!/Teres
bjussar på en bild på världens sötaste föl!!!

Av Nike och Teres - 5 juli 2012 21:19


Här kommer svaren från mig(Teres), Nike får svara när hon har tid

 

Fråga: Johanna


1. Hur länge har ni ridit?

2. Har ni egna hästar eller är ni medryttare?

3. Hur känner ni varandra? Genom stallet?

 

Svar: Teres
1. Jag började rida när jag var 5 år gammal. Så jag har ridit i 8 år.

2. Jag har en egen ponny, men jag hyrde en ponny innan.

3. Vi började känna varandra genom stallet. Men jag visste vem Nike var och hon visste vem jag var. För vi gick och går på samma skola. 


Fråga: Gå med i A-kassan

Hej! Jag undrar om ni vet någon bra ridskola i närheten av landvetter förutom ponnylyckan?

För jag känner mig för lång för dom ponnyerna som finns där :P

Tacksam för svar :D

 

Svar: Teres

Hej! Den ända vi känner till med lite större hästar är nog Gunnebo! :D


Fråga: Ellen

Har ni några syskon? Berätta om dom!


Jag har två syskon, Sanna och Louise! :D

Sanna:

Sanna är min största stora syster. Hon bor i skåne där hon pluggar. Hon flyttade dit när honn var 16 år, då var jag 5 år gammal. Hon har en pojkvän som heter Andreas. Han rider och har 2 egna hästar som han tävlar hoppning med. Sanna har en egen häst som heter Metallic Boy, Han är sååååå mysig. Med han tävlar hon drssyr med. Hon har en hund också som heter Alma som jag har berättat om lite här på bloggen! Jag och Sanna är rätt lika. 

Louise:


Louise är 19 år gammal. Hon bor hemma. Hon dansar mycket på sin fritid. Jag och Louise är inte så lika. Och vi bråkar väldigt mycket men jag älskar henne så mycket. Det kan vara svårt när man är så olika som vi är men det brukar gå bra till slut. Louise har snygg klädstil. När jag och Louise inte bråkar har vi huuuur kul som hälst, det finns ingen som får mig känna mig glad som hon kan. Hon säger dom orden man vill höra. 


Min syskon är dom bästa som finns i hela världen. Ja vi bråkar men det gör vell alla, eller!?

Hoppas ni fick det ni ville ha. Har ni fortfarande nått ni tänker på kan ni fråga på detta inlägget!!!/Teres

 

 

 


Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards