ponny-liv

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Nike och Teres - 26 juli 2012 23:07

Palle är BÄST!
Natti natt!
-Nike

Av Nike och Teres - 26 juli 2012 18:38

Jag kan ju börja med ettt stort FÖRLÅT!!! Jag har inte kunnat blogga, hade 0,0000000 internet där nere i danmark. Men hade super mysigt. Det finns inte så mycket att säga om semestern.

Men kan jag kan såhär mycket!

 

Tisdag: Hade morgonfodring som ni vet osv osv! Vi åkte typ vid 12 tiden. Så var vi framme typ kl 16.00 Så då kolla vi lite i affärer utifrån för dom var stängda, men vi kolla vad vi ville titta på imon. Sen åt vi middag, inget mer den dan


Onsdag: SHOPPING, SHOPPING, VATTEN OCH SHOPPING!!! Har nog aldrig shoppat så mycket seriöst. Jag gillar mer att shoppa till Pearlie och Tutti-Frutti än till mig. Men ddet var kul att köpa lite nya grejer, men som vanligt hitta man inte det man skulle ha mest skulle ju hitta svarta ballerina skor men nepp så blev det inte. Men får la ha mina gammla så länge men skulle faktisk behöva nya men men.


Torsdag: Idag åkte vi hem. Shoppa två grejer innan vi åkte hem!! 


Nu: Ska ta på mig bikinin och gå ut och sola lite. Lovar att shoppinigen kommer upp senare idag eller imon. Sen kommer vell Almis Palmis hem snart som är hos  min faster, då blir det att fortsätta lära henne kryp. Kommer kanske en film när hon "kryper"!!!


Imon: Så blir det stallet, ska arbeta med Pearlie. Men eftersom Christel inte är hemma hjälper Therese mig!!! Har saknat Pearlie, Alma och kompisarna ENORMT asså kan man vara såhär beroende av dom, hallå 2 dagar utan dom och det känns som 2 veckor utan dom!!! Kom precis på att man har morgonfodring imon åhhhhhååååå orkar inte men ja ja, anars får man pante tanterna på sig med sina duktiga dressyrhästar!! Nej snart försviner solen chaoooo. Nu blir det solning till maten är klar. Grillning!!!!!!/Teres      

Av Nike och Teres - 26 juli 2012 10:07

-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards