ponny-liv

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 23:43

Idag har vi haft det väldigt kul även om det inte blev som vi tänkte oss först. Imorgon hoppas vi på ett lisebergsbesök och ha riktigt kul där med! Leva livet är vad vi gör, days in and days out. Imorgon ska jag skriva ett fint inlägg och jag tror många kommer att uppskatta det, hoppas jag iaf! //Nike

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 22:16

Idag har vi stressat ihjäl oss. Vi har badat 17 hästar för att det var en häst med sjukdom som smittas jätte mycket så alla blev badade(inte nån farlig sjukdom) så det blev lite att göra!! Men nu är vi äntligen på väg hem till Jennie och ska nanna över där! Så det blir mysigt!! Ska kolla om det blivit lite fråger!! Så nu är det er sista chans kom igen nu frååååga påå!!/Teres

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 16:21

Nyss läste jag en kommentar från våran härliga läsare Julia. Att få sådana kommentarer värmer värkligen! Jag ska svara på den sen Julia, jag lovar. Du kan få svar igenom ett inlägg gällande tipps. Tack ännu en gång!//Nike

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 16:14

Det blev Laserdome istället för Liseberg för det var hur mycket folk som helst, tråkigt men ändå roligt på ett annat sätt. Jag riktigt sög på det men bara man har roligt så blir det ändå bra. Nu ska vi på glasscafe, mumma! Bild får ni senare, puss.
-Nike

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 14:17

Nu sitter jag i bilen mot Liseberg, jippi! Även om det regnar kan det bli kul endå, haha. Uppdaterar senare, bye bye. //Nike

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 13:09

Nu kör vi en frågestund!! Ikväll kommee svaren. Även gästbloggning kommer!! Fråga oss eller gästbloggarn! Vad, hur osv!! Kör nuuuuuuu!!!/Ponny-Liv

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 12:42

Snart blir det stallet vet inte hur det ska gå men hoppas på det bästa! Skönt att sitta upp så fort som möjligt så man inte blir rädd inte för jag tror jag skulle det men man vet aldrig! Innan stallet blir det tandborstning. Alma see liiite tveksam ut!! Haha söt. Sen är det stalloutfiten!
Tröja: Falsterboooo
Byxor: Falsterbooo
Strumpor: Hööks

Av Nike och Teres - 30 juli 2012 11:12

Igår kom äntligen världens allra bästa kusiner! Idag vet vi inte riktigt om det blir bada eller Liseberg, hmm. Just nu sitter jag i soffan uppe och väntar på att någon vaknat, är rätt hungrig också! Palle blir vila en del denna veckan pga att jag vill vara hemma med gästerna. Idag kanske det också blir en långpremenad med Zorro eller ett träningspass för han, undra vad han föredrar? Dagen kommer att bli bra men tyvärr är vädret inte på samma humör men så är det, öppehåll kan man iaf hålla tummarna för! Vet ni en sak? PALLE+ZORRO ÄR BÄST!//Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards