ponny-liv

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Nike och Teres - 13 juli 2012 22:57

Imorgon blir det Börjes och shopping i Kungsbacka! Broderat schabrak kommer också på listan såklart. Just nu sitter familjen och kollar på film och bara njuter fullt ut, mysigt som bara den! Men känner jag mig själv så blir det SÄKERT något annat en brodyr & ridskor imorgon, haha! Värsta bra helgen, först Kungsbacka sedan Ullared, mumma som bara den! Känns iaf super gött med sommarlov och jag njuter av det fullt ut, härliga sommar... Hörs imorgon, bye bye! //Nike

Av Nike och Teres - 13 juli 2012 14:15

Hmm vilket land tycker du att vi ska resa till om 1 år?

Rösta i frågerutan till höger längre ner i menyvalsspalten!

RÖÖÖÖÖSTAAAAA!!!

Spanien

Grekland

Turkiet

-Nike

Av Nike och Teres - 13 juli 2012 13:30

På söndag blir det djurshopping i Ullared, mums! På Ullared får vi la se vad jag hittar, kanske något ridplagg, fleecetäcke eller något i hundväg? Glad är jag för jag bara vill shoppa nu men får faktiskt ta och vänta tills söndag. Kul ska det bli och eftersom att dom har gjort om djuravdelningen så att den är hela nedre plan så är det perfekt för mig som ska ha både hund & häst, mumma! Ska tänka lite på vad jag ska köpa men benskydd ska jag nog bara kolla lite på. Men något snyggt ridplagg skulle jag vilja ha! Jag hittar ju ALLTID något så jag behöver ju absolut inte vara orolig för det, haha! 

 

-Nike 

Av Nike och Teres - 13 juli 2012 10:43

Kan man tänka sig? Om 1 år är jag i ett varmt härligt land, maybe Spanien? Har alltid velat åka till Spanien så en dröm som slår in! Mamma ska få resan i födelsedagspresent, alltid kul att få en resa liksom. Men än har vi inte bestämt riktigt om det blir Spanien, Grekland eller Turkiet, men hoppas som attan på Spanien! Hade det varit mer än en vecka hade de ju helt klart blivit Thailand istället men det tar vi en annan gång. I Thailand har jag varit en hel del, sist vi var där bodde vi i Thailand i en månad, bara så skönt va!? Helt fantastiskt är Thailand, jag känner mig helt klart hemma där! Men Spanien hoppas vi på nästa år men nu blir det tänka på allt annat ett tag, drömma kan man ju nu iaf men sedan är det värklighet, wihoo!

 

-Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards