ponny-liv

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 21:16

Här är tröjorna!! Snygga!?

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 20:07

Köpte sjuuukt snygga tröjor. En piké och en tjock tröja! Sååååå snygga!!!!! Idag tittade vi mest men imon blir det shopping!!!! Vill beställa en namnskylt till boxen. Men han var inte där idag men han ska komma imon så det blir nog bra. Sen vill jag köpa en jätte snyggt skärp osv. Jag vill ha typ allt! Men nu åker vi till hotellet. Ska byta om sen resturang. Gott med lite resturang mat!! Visar allt jag köpte när jag kommer till hotellet, men om jag inte hinner gör jag det senare!!/Teres

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 15:25

Inte min stil men om det är ponnyer är det mun STIL!!!! Så söta!!!/Teres

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 12:33

Japp nu sitter jag i bilen mot Kungsbacka, glad tjej! Lite shopping här och där väntar, mumma! Ni får längre inlägg senare, puss!//Nike

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 11:55

Nu är jag framme vid falsterbo!!! Göt Gött!!/Teres

Av Nike och Teres - 14 juli 2012 09:05

Äntligen har falsterboooo dagen kommit!! Förlåt för jag inte bloggadehalv 10 igå men det var full rulle hela dan!! Vaknade 9 av att Therese ringde mig och fråga om jag kunde åka till stallet och släppa ut hästarna. Så jag hoppa ur sängen och sprang till bussen. Tog halv 10 bussen till stallet. Släppte ut dom och väntade på Therese så vi kunde ta ut Pearlie, Diva och Govina. Så jag inte behövde dö för att Govina sprungit över mig. Sen när alla var ute berättade Therese att hon inte äns visste att hon hade utsläppet, och att Evelina hade ringt henne och sagt det. Då kollade vi på lappen där det står vilka som har fodringar. Då står det Theres och så stavas värken jag eller Therese , vi star ju inte fel på våra namn. Så det var nån random som skrivit upp oss. Efter det röriga hade vi hela stallet. Så jag, Evelina och Therese fixade hos dom sen löshoppade vi Pearlie och Diva, jag och Therese så att hon hoppa lite lustigt. Men jag ska fråga Andreas som är hoppryttare om det är nu i början dom hoppar så eller var det. Sen efter det hjälptes vi åt at rida lite hästar och jag red Wilda på 1,75 lilla tjejen!!! Sen kom mamma och hämta mig så åkte vi och köpte pizza och godis. Sen åkte vi hem och åt. Packade, duschade och smörjde min grimma som jag har med mig idag för jag ska byta bricka. Så dagen blev lååång. Men nu är det en ny dag och en falsterbo dag. Kommer blogga fråb falsterbo. Men nu fick ni reda på varför jag inte bloggade och sånt!!/Teres
Min outfit idag:
Tröja: Från MQ
Kofta: Från Mamma
Byxor: Från HM
Smycke: Från Farmor
Hår: Plattat

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards