ponny-liv

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Nike och Teres - 9 juli 2012 22:34

Har inget att skriva om det är därför jag inte bloggat. Det ända jag kan skriva är att jag jobbade med Pearlie idag. Gick super. Hon hade även på sig det nya schabraket! Snyggt snyggt! Imon blir det privat lektion vi 12 tiden! Tror det kommer gå bra, hoppas iallafall på det. På torsdag och fredag ska vi löshoppa Diva och Pearlie, bara två sockerbitar nu i början men det ska bli kul att se hur hon rör sig över hinder, film kommer!! Blev lite ändå!/Teres

Av Nike och Teres - 9 juli 2012 22:17

Japp det blev en uteritt med Palle idag! Christel red före oss och hade Palle i longerlina, haha. Kul var det iaf! Imorgon ska jag rida han ca 12:30, nam nam! Ska bli jättekul, ahh älskar denna underbara och underliga ponny! I stallet har det inte hänt så himla mycket, kanske nått men jag kommer inte ihåg nått kul just nu. Imorgon har jag lust att göra ett "tema" inlägg, mumla för er! Men har inte kommit på om vad inlägget ska handla om, vad vill ni att det ska handla om? Bättre uppdatering kommer det att bli av mig men bloggplatsens app har tyvärr inte kommit till AppStore än, fast erkänn att jag har haft rätt bra uppdatering på det senaste. Vet ni vad målet med Palle är efter sommarens slut är? Att kunna rida ut själv tsm med Teres & Pearlie, längtar! Palle & Nike, Teres & Pearl, vilka par!//Nike

Av Nike och Teres - 9 juli 2012 15:00

Bara för go är denne lille herre, vem håller med mig? Snart blir det rida going och Palle ska alldeles strax få sig en lektion, så roligt! Älskar privat lektionerna på Palle, bara för sköna! Hoppas att ni har en lika bra dag som jag, vi hörs senare. Vad vill ni veta ikväll? Ett speciellt inlägg som önskas? Kommentera gärna vad ni skulle vilja ha för typ av inlägg ikväll, GÄRNA!

Haha vilket lååångt huvud gubbe lilla!

 

-Nike 

Av Nike och Teres - 9 juli 2012 12:45

Vem tycker inte att detta är för sött!? 

Naw....

 

-Nike

Av Nike och Teres - 9 juli 2012 11:18

Åt nyss en mumsig och go frukost bestående av is tee, nybakat bröd & nektarin, mumma! Palle står just nu i sin hage med söta Nougat och avundsjuka Monne. Hahah, Monne är så avundsjuk på Palle för att Nougat vill vara med Palle och inte Monne. Och ibland blir ju Monnne lite väl överdrivet sur, typ attakerar Palle och mig när vi ska gå ut ur hagen (*suck...). Men men han kanske slutar. I vilket fall så ska bubbi ridas idag, undra vad det blir för kul att träna på idag? Igår vilade han och istället för att bara sitta där som ingenting smörjde jag han saker vilket jag ska göra idag med. Igår oljade jag inte så det ska jag göra idag, min stora bubbi måste gå med snygg utrustning så då byter jag också schabrak, vilket behövs!!! Har tänkt en del och jag har bara sååå lust att köpa ett brunt träns men jag vet inte än om jag ska ha kvar den bruna sadeln eller om vi tar en ny och den kanske blir svart. Så väntar med träns, that's it. Men erkänn vit häst i brun (mörkbrun) sadel och träns är snyggt!? Lill-killen var super igår men sammanlagt tror jag det blev typ 10 bockningar, vad har det tagit åt min lilla bus ponny?  Bara älskar att rida Crocker, det är en ren dröm! Men nu måste jag sluta det här inlägget, bye bye. Bjussar bild på sötaste hunden!

Snygg på bild? Ahh, jag vet

   

-Nike  

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards