ponny-liv

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Nike och Teres - 11 juli 2012 19:41

Jaha då har jag och Nike blivit hopptränare. Inon blir det löshoppning med Divq och Pearlie!! Sen hopplektion för en 8-åring. Hmm vad säger en hopptränare!? Har inte tid att tänka på det nu. För nu blir det att köra upp vatten till ponnyerna på en fyrhjuling!!!!/Teres

Av Nike och Teres - 11 juli 2012 08:52

Sitter just nu på bussen och ska åka till stallet. Pearlie skas jobba hoppas det går bra. Sista dagen jag och Christel jobbar med henne innan helgvila! Så hoppas det blir bra! Sen imon och på fredag blir det löshoppning!! Sen helgvila. Och på måndag jobbar jag och Christel med henne igen!! Ska bli jätte kul att löshoppa henne eftersom det är det jag vill sattsa på!! Sen satt jag och tänkte på en grej. Jag har inte ridit ett "vanligt" pass på evigheter. Asså jag rider ju å Pearlie men det är ju i lina och sånt. Sen kom den dumma tanken. "Åhhå vad jag vill rida Tutti-Frutti" Där kom det! Tutti-Frutti ja... Jag vet ju att jag ska rida henne och så men det kommer aldrig bli som nu... Jag vet hur hon blir när jag inte ridit henne på ett tag. Jag är rädd att jag kommer bli arg om det går dåligt. Nu kommer jag rida 1 gång i veckan, 1 GÅNG!!! Det kanske går jätte bra. Men förra gångeb det gick sådär jätte bra var när jag haft henne en hel vecka. Jag vet att det kommer bli svårt men jag ska vara glad att jag får rida henne. Se nu blev det ett negativt inlägg. Skäll inte på mig skäll på min hjärna!!!/Teres

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards