ponny-liv

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 21:24

Idag bestod huvudrätten av wook, gottiligott!? //Nike

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 20:57

-Nike

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 19:08

Nu är det Harry Potter time igen. Ska kolla igenom alla filmer 1 film varje dag, Älskar hans filmer såå gryyyyyma!! Jag och Alma gick till Ica förut för att köpa mat till mig som jag ska ha imon. Så kommer jag ut och hör några gammla tanter gå förbi henne och säger "åhhå vilken söt hund!" sen går några ungdommar förbi och säger"gud vilken läskig hund!" haha vad modiga ungdommar är!! Sen kom vi hem och så såg jag att Alma hade spytt i köket. För att "nån" inte stäng dörren till hennes torrfoder! Man såg hur hon skämdes, tyckte väldigt synd om henne!!  Apropå spy så har nån byggt upp ett ROSA tält på ängen vig mitt hus. Nästan så att jag ville skicka  ner Alma så hon kunde spy på det fula tältet seriöst ett rosa tält när man är typ 50 år gammal. Nu ska jag fortsätta titta på Harry Cya/Teres

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 17:27

Nu är jag hemma äntligen efter en rolig dag!! Efter tävlingen åkte vi till Christels kompis där hästarna ska stå övr tävlingen. Hon hade två mini shettisar såååå himmla söta!!! Sen jätte många kaniner, hitta två favvo dom en var prickig och en lurvig åhhå så gullig!! I bilen hem så somna alla utom Nike så hon och Christel satt där och titta ut på vägen medans vi andra sov som grisar!!/Teres

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 13:06

Nu är det dags för Therese att tävla. Lycka till Therese!!! Therese Sten på Nougat varsegod och rid!/Teres

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 11:12

Nu år vi på väg till tävlingen!!! Imorse tog jag med Alma till stallet sen skulle jag och Nike lämna henne innan vi skulle åka till tävlingen. Då missa vi bussen så vi gick hem, sen när vi kom hem slängde sig alma i sin korg och röre sig inte. Hahah hon var så trött för gulligt!!! Men nu är vi iallafall påväg till lilla edet, träffar man nån!? Finns bara en sak att säga "Och vinnaren är Therese Sten på Nougat!!!" Lucka till Therese!!!!!!<3/Teres

Av Nike och Teres - 19 juli 2012 11:08

Mobilerna uppe och det betyder absolut att vi är påväg mot Lilla Edet!//Nike

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards