ponny-liv

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 23:21

Var ju som sagt hos min faster i dag. Och hennes har tre barnbarn som är huuuur gullig som helst. Jag, Louise och dom här tre titta på Harry Potter och gud va mysigt vi hade!! Kände verkligen att jag behövde det!! Sen blir det nog att åka ner och titta när Therese tävlar!! Sen fick jag höra världen grymmaste för både mig och Pearlie eller ja Pearlie bryr sig nog inte men det är en grej som vi båda kan göra tillsammans!! Men nu ska jag gå och lägga mig för imon ska jag upp senast kl 6!!/Teres

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 21:36

Jag har världens bästa vän vid min sida, sant. Imorgon blir det ett riktigt inlägg om just mitt "ponny byte", skojsigt??//Nike

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 14:12

Nu sitter systrarna Fransson och Alma på bussen. På våg till faster för att mysa!! Var i stallet innan
Pearlie var sååå mysig idag vi stod och myste kätte länge i hagen! Min ponny är bara såå söt!!/Teres

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 14:06

Wow vilka uppvisningar Therese och Christel gjorde, helt fantastiskt! Vi har också sett en del kändisar också, tex Nellie Berntsson & Sofia Genne. Nu sitter jag i bilen påväg hem mot världens finaste D-ponny, helt klart! Idag ska han göras super fin och bilder ska ni allt få, alltid kul, eller!? Hahah, jag har det iaf gör gött! -Nike

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 11:25

Igår så gick jag och pappa kvällspromend med Alma. Jag älskar att göra det man kan prata ut i lugn och ro! Jag och pappa är ganska lika. För ingen av oss vill synas vi är helst tysta, vi vill inte stressa osv. Våran familj är ganska högljud och det blir svårt att prata om nånting. Men igår kunde vi prata ut jag och pappa. Vi prata mest om min och Pearlies framtid! Mitt mål genom tävlingar är att tävla sm-hoppning sen har jag lite mindre mål imellan där. Men jag trodde mamma och pappa bara tänkte att det var en av mina "drömmar". Så frågade jag pappa såhär "tror du på mig när jag säger att jag ska tävla sm?" Han svara såhär "allt går om man vill och kämpar, det komer ta långtid och du kommer får jobba. Men vi ska hjälpa dig. Vi ska hjälpa dig ända tills du kommit till dina mål!!" Då svara jag "men hur ska jag träna då när Christel mest är dressyr tränare? Det blir svårt sen när jag blivit duktigare för då kan hon inte hjälpa mig lika mycket eftersom hon inte är hopptränare?" Då svarar pappa "men då får vi vell hitta nån riktig hopptränare till dig!". När man hör dom här orden känner man verkligen vilka chanser dom ger mig och hur mycket dom vill hjälpa mig. Det är helt otroligt!! Jag älskar mina föräldrar!!!<333333/Teres

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 09:45

Vaknade för et tag sen. Har bara typ tittat upp i taket så nu har jag börjat tröttna på det, så nu blir det frukost inte hungrig men får la klämma i mig nått. Sen blir det stallet. Pearlie vilar för hon har fått avmaskning igen. Ochta hon har ju så många maskar i magen så när hon får avmaskning så får hon så ont i magen:( Stackars min lilla Pearlie!! Men det är för henne vi gör detta!!/Teres

Av Nike och Teres - 20 juli 2012 07:52

Idag ska jag rida Palle för första gången utan tränare, STORT! Att allt har gått så himla snabbt, det är helt sjukt! Jag ska rida på honom själv fre-sön sedan ska min ponny få vila (typ 2-3 dagar) men sedan är det fullspeckat igen. Usch vad jag älskar min ponnygrabb, bara så himla go. Iförrgår såg jag också mina vita ridbyxor, åhh gud vad jag längtar till att tävla! Blev bara så sugen. I helgen vill jag skriva ett riktigt smashinlägg så det ska det bli, funderar bara på vad det ska handla om, hmmm... Tänkte iaf äta frukost nu och sedan väntar stallet, idag blir en toppendag!  

Detta är absolut en av mina favoritbilder på Crocker, kolla bara så söt Crocker är, kolla Noels hand och kolla vädret. Men absolut kolla min allra sista tävling med den där goa herren Crocker.  

  

-Nike


Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards