ponny-liv

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Nike och Teres - 31 juli 2012 00:39

:) här e jag. Therese med både "th" och "e" på slutet. Gädtbloggare för dagen.
Tänkte berätta lite om mig själv och vad jag rider för olika hästar. Framförallt är det den lilla hästen Nougat som jag rider på, han är en new forest-korsning på 154 cm i mankhöjd, plutten min. <3 Han är 6 år gammal och vad jag tycker om mest med honom är att han alltid ställer upp, oavsett vad som står på schemat. Vi har för någon vecka sedan gjort vår tävlingsdebut uppe på ett meeting i lilla Edet. Både lokala och regionala starter i LC och LB i dressyr. :D Nu vidare till mig. Jag är en tjej på 18 år i september som börjar mitt tredje år i gymnasiet. Jag jobbar/rider på ponnylyckan precis som Nike och Teres. Om jag måste beskriva mig själv skulle jag säga att jag är en envis person med höga förväntningar på mig själv.
Ska jag va ärlig pallar jag inte skriva mer nu, undrar ni över något får ni fråga. Ni kanske ser mer av mig här på bloggen nån gång, om Teres och Nike vågar lämna ansvaret i mina händer. ;)
Puss på er gosiga läsare <3 /Therese

Presentation


Följ oss med mål från oinridna & ohanterade till våra livs bästa tävlingsponnyer!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header var bäst?
 Gamla
 Nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Ponnysar

Palle af brande ''Palle''

D-ponny, 4 år

Under utbildning & Hantering

Önnarp's Pearl ''Pearlie''

D-ponny, 6 år

Under inridning & Hantering

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards